For at gøre kommunikationsstrategien let at anvende, er den delt op i henholdsvis den eksterne formidling og den interne forankring af brandfortællingen.
Der er defineret primære målgrupper og konkrete indsatsområder for både den eksterne formidling og den interne forankring. Disse er samlet på one-pagers, der kan downloades og bruges som let tilgængelig reference.
Til den eksterne formidling (kunder) er der defineret tre primære målgrupper.
Til den interne forankring (kolleger/potentielle kolleger) er der ligeledes defineret tre primære målgrupper.
Der er defineret 5 indsatsområder i forhold til den eksterne formidling:
BRANDFORTÆLLING
Formidle den nye brandfortælling, strategisk fokus og værdier
MEDARBEJDER CV’ER
Sætte fagligheder, specialer, erfaring og vidensdeling i spil
SPECIALER OG FOKUSOMRÅDER
Profilering og indhold målrettet kundens virkelighed og behov
VIDENSDELING
Sætte ekspertviden i spil og gøre den tilgængelig før-under-efter
BELÆG
Sætte gode tal, ratings, anciennitet, cases m.m. i spil
Eksterne målgrupper og indsatsområder er samlet på en one-pager, der kan downloades og bruges som let tilgængelig reference.
Der er defineret 5 indsatsområder i forhold til den eksterne formidling:
BRANDFORTÆLLING
Formidle den nye brandfortælling, strategisk fokus og værdier
MEDARBEJDER CV’ER
Promovere fagligheder, specialer, erfaring og vidensdeling
KRYDSSALG
Etablere samarbejdskultur og tilgange til viden om kompetencer
VIDENSDELING
Etablere platforme for - og anerkendelse af - vidensdeling
KARRIERE
Italesætte kultur og ambitioner samt 'elevator-pitch'
Interne målgrupper og indsatsområder er samlet på en one-pager, der kan downloades og bruges som let tilgængelig reference.