Created by 1508

Kommunikation

Kommunikationsstrategi

For at gøre kommunikationsstrategien let at anvende, er den delt op i henholdsvis den eksterne formidling og den interne forankring af brandfortællingen.

Der er defineret primære målgrupper og konkrete indsatsområder for både den eksterne formidling og den interne forankring. Disse er samlet på one-pagers, der kan downloades og bruges som let tilgængelig reference.

Målgrupper

Til den eksterne formidling (kunder) er der defineret tre primære målgrupper.

Til den interne forankring (kolleger/potentielle kolleger) er der ligeledes defineret tre primære målgrupper.

Malgruppe01

 

Malgruppe02

 

Indsatsområder - eksternt

Der er defineret 5 indsatsområder i forhold til den eksterne formidling: 

BRANDFORTÆLLING
Formidle den nye brandfortælling, strategisk fokus og værdier 
 
MEDARBEJDER CV’ER
Sætte fagligheder, specialer, erfaring og vidensdeling i spil 
 
SPECIALER OG FOKUSOMRÅDER
Profilering og indhold målrettet kundens virkelighed og behov 
 
VIDENSDELING
Sætte ekspertviden i spil og gøre den tilgængelig før-under-efter 
 
BELÆG
Sætte gode tal, ratings, anciennitet, cases m.m. i spil 

 Eksterne målgrupper og indsatsområder er samlet på en one-pager, der kan downloades og bruges som let tilgængelig reference.


Indsats01

indsatsområder - internt

Der er defineret 5 indsatsområder i forhold til den eksterne formidling: 

BRANDFORTÆLLING
Formidle den nye brandfortælling, strategisk fokus og værdier  

MEDARBEJDER CV’ER
Promovere fagligheder, specialer, erfaring og vidensdeling
 
KRYDSSALG
Etablere samarbejdskultur og tilgange til viden om kompetencer
 
VIDENSDELING
Etablere platforme for - og anerkendelse af - vidensdeling
 
KARRIERE
Italesætte kultur og ambitioner samt 'elevator-pitch'

Interne målgrupper og indsatsområder er samlet på en one-pager, der kan downloades og bruges som let tilgængelig reference.


Insats02